مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 09:552020-05-17سياسي

اجرای پویش کمک مومنانه با هدف بروز چهره هایی از جامعه مهدوی


بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها به پخت 3000 پرس غذای گرم برای توزیع در مناطق کمتر برخوردار برخی شهرهای اقماری تهران اقدام کرد.

- مدیر روابط عمومی قرارگاه جهادی محرومیت زدایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در گفت و گو با خبرنگار مهر از اجرای پویش کمک مومنانه طبق منویات رهبر انقلاب اسلامی از سوی این قرارگاه جهادی خبر داد و گفت: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در روز سه شنبه مصادف با 23 اردیبهشت با پخت 3000 پرس غذای گرم و توزیع آن در منطقه پاکدشت و اسلامشهر و قرچک و زیباشهر و جواد آباد و قیام دشت در این راستا اقدام کرد.

صانع دوست افزود: اجرای این پویش در راستای رزمایش کمک های مومنانه به مناطق کم برخوردار و به منظور حمایت از خانواده های تحت پوشش بنیاد و همچنین کمک به کسانی بود که در زمان کرونا کارشان را از دست دادند.

مدیر روابط عمومی قرارگاه جهادی محرومیت زدایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها خاطر نشان کرد: هدفمان از اجرای چنین طرح هایی ایجاد صحنه ها و جلوه هایی از جامعه مهدوی است.

صانع دوست تصریح کرد: همانطور که امام خامنه ای (مدظله العالی) بیان فرمودند: باید جلوه هایی از جامعه مهدوی، جامعه قسط و عدل، جامعه عزّت، علم و جامعه مواسات و برادری است؛ اینها را بایستی ما در زندگی خودمان تحقّق ببخشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش کمک مومنانه با هدف بروز چهره هایی از جامعه مهدوی

اجرای پویش کمک مومنانه با هدف بروز چهره هایی از جامعه مهدوی